Tuesday, April 20, 2010

MAEN FUTSAL NGN DAK OPIZ AKU...



WALLAWEI.... aku kepenatan tahap gaban arinie.. tapi puas ati la sgt2 dapat bermaen futsal hentam cromok bersame2 bos ngn kawan2 opiz aku.. hahahaha.. maen 6 sebelah.. ase maen 60 mnit cam maen 60 ari tnpa berenti.. penat nak mati dowh.. hehehhe.. tapi penat2 pon aku ase best tahap gaban.. hoho.. maen x kuar2 dowh campai la lampu padam.. mekasih kepada abg zul, abg amir, abg wan, mutalib, nizam, man, zul, nazmi, yus, idham n cam biase la.. kawan aku haslan baidullah kerana mnjayakan aktiviti futsal untuk malam nie.. penat n puas ati.. hahahaha.. terer2 dorang nie.. ade yg sepak tak kene la.. jatuh tergolek2 la.. hahaha.. tapi sume ade smgat sepasukan.. wallaneee.. hahahah... aku plak tersepak padu maut bola tu tp bkan pg ke gol.. pg ke dada abg amir.. peh.. terdiam sejenak die.. sowie sgt2 en. amir.. hehehe.. x sengaje la.. huhuhu.. da lame gak aku tak maen ftsal nie sejak peha aku injured.. hehehe.. nie aku x tau la sape yg injured.. hehehe.. hope sume orite n stady n hapy.. aku da book da untuk maen mggu depan... kite kasi blasah cukup.. hentam cromok.. hahaha.. maen tiap2 mggu macam nie best gak dowh.. keluar peluh.. bkan takat peluh je.. lemak pon ley jatuh berduyun2.. hehehe... sambil2 maen futsal tu.. kat sebelah padang ade la awek maen ftsal gak.. hahaha.. ade gak yg cover2 hebat.. tapi xpe.. is don't s matter.. biak p la.. hahaha.. ape2 pon aku mmg gumbira sampai nak mnjerit.. YAHOOOOOOOO..... hahahaha.. best2.. mggu depan maen lagi.. hehehe.. aku jumaat nie pon maen gak.. ngan kawan2 skola aku dlu.. da dekat 4 taun.. hehehe.. ok la.. campau di cnie saje.. hehehe... kaki pon da ase2 mintak di urut nie.. hehehe... dats all 4 this moment.. take care guys.. daaaaa...

No comments:

Post a Comment