Sunday, November 7, 2010

chapter 13 (aku dtg JB)



hye.. lame gile x memblog nie.. hahaha.. nie aku nak bercerite ckit la ye.. same2 la kongsi.. hahaha.. mggu lepas aku ngn dak2 opiz aku berhempas pulas menyetelkan segala mcam dokumen untuk audit for my cmpany.. smpai aku duk berkeje hgga kul 3 pg beb.. tp alhamdulillah la.. sume berjalan lancar.. senang ati aku n bos aku.. hik hik.. setelah berhempas pulas.. arinie aku amik cuti berehat.. hehe.. semalm aku g amik my luvly sweetheart.. cheewah.. hehehe.. aku amik NURAIN.. die da abis exam then g angkut sume brg2 die bawak blik uma.. hikhik.. oooo.. lupe nak bgtau kat sume.. saye ade camera DLSR.. hehe.. aku amik yg biginer dlu.. hehe.. jap2 nak mncelah ckit.. NURAIN.. sye sgt2 sygkan kamu.. terlalu sgt2 sygkan kamu.. hehe.. ok2.. blik ke cerita td ye... aku dtg la uma sewa NURAIN.. aku gerak kul 6.30 pg.. haaa.. tu die.. betape xcitednye aku 2k g jmpe die.. beiase la.. da lame x ketemu.. hehe.. luv her so much.. hehe.. sempat lg tu.. aku ngntar die blik uma kat JB.. jmpe mak NURAIN a.k.a bakal mak mertua aku.. hik hik hik.. ok2.. t aku smbg ite lg ye.. aku nak mmbasuh kaen yg da bertimbun2 hehe.. sebelum aku menamatkan cerita aku nie.. aku nak bgtau nie.. AKU TERLALU SGT2 SYGKAN NURAIN YAHAYA.. =) daaaaa..

2 comments:

  1. jumpa mak mentua...??
    hehehe..
    baju kesayangan eah..
    agak2 da bape kali pkai? :)

    ReplyDelete
  2. hehe.. asal jmpe ain.. msti pkai or bwak spare.. =).. hik hik...

    ReplyDelete