Sunday, May 23, 2010

ari yg sengal.. hahaha..




ari nie aku sengal ckit..
hehehhe. cmpat lagi aku nak bertulis2 nie.. padahal kije byk nie... ermm.. arinie aku moody skit.. skit je.. xbyk pon.. hahaha.. mybe aku akan kmbali ceria ble sume mslah yg aku hadapi nie selesai.. arinie aku puase.. klu ley nak puase je ari2.. tapi xley kot... esok aku ade ftsal.. msti mau mkn ckit2.. hehehe.. ape ye aku nak tulis nie.. kepale otak ak nie da naek semak sgt2 nie.. smpai da ase cam xde space da.. hahha.. tp kije ttp kije beb.. aku curi mase ckit utk mncari ketenangan untuk seketika.. aku da single skrang.. hahaha.. da xde ape lagi yg aku nak jage selaen mak bapak aku yg kat umah tu.. aku wat baek ngn org pon.. dapat balasan yg x baek je.. baek aku wat baek ngn mak bapak aku.. dpt pahale.. hehehe... idup sorg2 nie tanpa teman mmg la bosan ckit.. tapi xpe.. khdupan ku msti diteruskan.. aku ade kawan2 lagi.. sume nie byk bg aku kekuatan n pengajaran.. jgn terlalu sygkan org yg kte lum ade ape2 pertalian pon.. baek kite syg sgt2 fanily kite.. aku da malas nak pk pasal pasangan2 nie even mak aku slalu tye ble aku nak berpasang.. hehehehe... kang aku wat la poster tampal muke aku besar2 n letak kat shoping kompleks. sape yg nak aku, ley la hbungi aku.. hahahaha.. wat promotion ckit... tp tu klu da btul2 terdesak la.. wat mase nie xde lagi la.. hahahha.. haish.. nape la aku di perlakukan sedemikian rupa.. mybe aku pnah wat salah kat org kot.. tapi aku bersyukur sgt2 sb masih ade lg yg sygkan aku.. hihihi.. sape lagi klu bkan kwn2 aku n my fmily.. skrang nie aku nak kije elok2.. kumpul wit ckup2.. aku nak beli kemera yg aku idam2kan.. nikon D3000.. tu je yg aku pk skrang.. aku nak jd photographer yg best.. aku nak sgt2.. hehehe.. ble aku dpt snap pic org or ape2 la.. ase cam best ble aku shoot pic tu cntik n org ase terpegun.. hahahah.. aku kne ber saba byk2.. nak cpat.. aku kne la puase slalu.. saving ckit.. hehehe.. ok la.. campai cnie dlu cerita aku.. nak sbg wat kije dlu.. engineer n manager aku xde nie.. tp kije nak kene ciap gak.. hahaha.. sib baek la dorg baek ngn aku.. gua respek la.. hahaha.. ok chow..

No comments:

Post a Comment