Tuesday, July 27, 2010

24 july 2010


hye.. hihi.. bertemu kembali kte dlm penulisan saye pada ariny.. hihihi.. mcmla aku nie ade rancangan tv sendri.. hikhikhik.. dengan berbekalkan air kesukaan aku nie.. air ape lg.. air sunquick la.. bley naek demam aku klu air nie xde.. hehehe.. tapi tu la klu aku g kdai makan ke. jarang ade air nie.. air oren byk la.. hehehe.. okla.aku nak bercerita pasal tarikh 24 july 2010 nie.. tarikh nie amat bererti bg aku.. hehehe.. macamnie citernye.. pada satu ari.. hahaha.. byk la satu ari 2k aku.. ahmad fairuz.. tlg tulis ngn serius k.. hehehe.. ok2.. aku start cite ek.. sebelum nie aku penah tulis ttg insan yg amat aku syg kan.. sape lg klu bkan NURAIN YAHAYA.. die sgt bermakne wat die aku skrg.. kehadiran beliau dlm hdup aku,, telah watkan aku ade dihargai dan disayangi.. aku pon xtau mcamner nak discribe.. chewah.. ley plak aku selit2 ayat omputih nie.. tp mmg aku xtau camner nak jelaskan betape beruntungnye aku disayangi oleh beliau.. aku bkan bercakap sekadar lafaz dari mulut shaje tp aku bercakap melalui ati aku yg ikhlas mmbawa kepada mulut dan mengatakan aku terlalu bertuah n menghargai beliau sbgai insan yg amat aku syg.. beliau telah mmbuka ati beliau 2k menerima aku jd teman hdup die.. nak menitis air mate aku ble die cakap mcmtu beb... aku ase cam aku dapat no satu dalam acara lari pecut 3 juta km.. bertuah sgt2.. tp agak2 la mane ade org lari pecut 3 juta km.. hehehe.. itu yg aku ase la.. ini bru mukadimah cite nie.. da pjg berjela kan.. hehehe.. xpe2.. kte dalam rncgan mari mmbaca nukilan ahmad fairuz.. hehehe.. pada tarikh nie, pagi tu aku berkerja.. cam biase la.. aku suke berkeje tp at da same tme aku msti luangkan mase 2k org yg aku syg nie.. hehehe.. die memahami kerja aku.. mekasih syg.. i sgt2 sygkan u.. walaupon kte berjauhan tetapi ati ku ttp padamu.. peh cam tajuk laju plak.. tapi mmg hakikatnye.. ati aku nie hye 2k die NURAIN YAHAYA... aritu aku ciapkan kije aku campai tengah ari.. die dtg ke KL ngn bestfrendz die namenye Ayie.. hehehe.. die berjalan2 dulu semntare 2 aku kije.. xpe2.. sb aku akan jmpe die gak nnti.. bestnye dpt jmpe org yg kte sygkan.. hehehe.. aku abiz kije sekitar kul 2pm.. aku mmg nak jmpe die tme tu.. jarak aku ngn die tme tu xcampai pon 10km.. tp sbkan aku xtau jln g tmpat die.. aku terpakse balik opiz.. huhu.. tp die msg aku.. its ok syg.. nnti kte jmpe tau tme nak antar ayie.. hehehe.. sb tu la aku sgt sygkan die.. memahami.. hehehe.. aku pon blik opiz n balik umah.. hehehe.. pas rehat2.. aku pon ciap2 nak g jmpe die.. aku pkai bju pemberian die.. mmg aku sgt syg ape yg die bg nie.. syg sgt2.. akhirnya aku berjumpe gak ngn die.. mak ai.. than je tau ase ati aku nie tatkala ble aku melihat wajah senyuman die dan mnghampiri aku.. dup dap dup dap.. sygnye aku kat die.. cam lagu nie.. kumencintaimu.. lebey dari apapun.. meskipun tiada satu org pon tahu.. peh.. aku cume brthan dr mnjerit keseronkan ble dpt jmpe ngn die.. berbunga2 ati aku nie.. bungenye lg bayk dr bunga yg ade kat KL nie.. hehehe.. aku pon membawa kete kesygan aku nie prgi dr KL terus ke bkit jalil.. nak antar Ayie.. hehehe.. pas antar Ayie.. aku bwak die g ICT.. hehehe.. sonok aku tgk die teruja sgt dpt g sane.. even kaki aku nie dalam proses penyembuhan.. aku bwak die berjalan2 kat kawasan ICT.. ramai sgt2 org kat situ.. tp aku ase cam aku ngn die je ade.. pedulikan org2 di situ.. xpnting pun wat aku.. die je yg pnting wat aku.. haaaa.. mse nie la ku cakap ngn die.. aku nie da la sengal ckit bab2 lafaz ksh syg nie.. tp die ngn tersenyumnye ckap kat aku.. sume nie xbermakne klu ati kte xde kash syg kat die.. cukup la ngn ucapan ikhlas dr ati aku mngucapkan syg kat die n tdak mgabaikan die.. ikhlas aku cakap.. aku terlalu sgt sygkan die.. die terlalu bermakne bg aku.. dgn ini perjalanan hidup aku ngn die akan bermula.. susah senang akan lalui bersame.. kte nie xsmpurna tapi kte bley berikan yg terbaek 2k insan yg kite sygkan.. mustahil setiap pasngan xde slah pham kan.. bergntung pada care kte menangani bersame.. kte hidup bersame n kongsi bersame.. jadi msti bertolak ansur n saling percaye.. sentiase bersame2 ye syg.. NURAIN YAHAYA.. name nie sntiase tertulis dlam ati aku setiap detik.. menatap indahnye senyuman di wajahmu.. membuatkan ku terdiam mmbisu.. mengerti akan hadirnya cinta terindah.. saat kau peluk mesra tubuh ku.. byk kata.. yang xmampu ku ucapkan.. kepada dirimu.. aku ingin kau slalu.. hadir dan temani aku. di setiap langkah yg mnyakini ku.. kau tercipta utk ku.. mski waktu akan mampu.. memanggil sluruh raga ku.. ku ingin kau tahu.. ku slalu milikmu.. yg mencintai mu.. sepanjang hidupku.. terima kasih NURAIN.. menerima saye seadenye.. menyayangi saye seadenye.. saat nie xkan aku lupekan.. tarikh nie gak die cakap yg die sygkan aku face 2 face.. aku amat mghargai n menyayangi die.. NURAIN YAHAYA.. I LUV U SO MUCH.. sampai cinie saje coretan ati aku.. haaaaa.... pjg tak cite aku nie... nie baru capter 1 nie.. ade lg 4.5 juta capter.. kalah novel harry potter.. hahaha.. okla.. sehngga berjumpe lagi.. sayonara.. lalalaalla.. syg NURAIN.. sempat lagi tu.. hehehe.. ok2.. nye..

No comments:

Post a Comment