Monday, July 12, 2010

my life start from here..


hye.. hoi.. hey.. weeeeii.. hahaha.. ape ape je la wei.. arinie aku nak menulis lagi.. kali nie tntang isi ati aku... chewah.. xpe2.. skali skala beercerita kan.. manetau one day aku jd penulis novel.. peh.. pastu novel aku laku plak tu.. bkan 2 3 bijik bku je.. malah berjuta juta buku telah dijual.. malangnye bkan buku aku.. hahaha.. wat lawak plak saye nie.. malam nie aku x kemane... biase la... sejak kaki ku patah nie.. melangkah kuar umah amat jrg.. tp mgkin itu hye smntara.. hahaha... sejak 2 menjak nie.. sejak aku patah nie.. aku ase nak senyum je.. hehehe.. ati ku suda berbunga ke?.. mmg berbunga pun.. ape org ckap? jalan tengkot2 tp ati ade taman.. hahahaha.. buffday aku bru je lepas ari jumaat aritu.. mekasih kepada semua yg ucapkan kepada aku.. aku amat mnghargainye.. terutama skali kepada insan yg amat aku sygi.. hehehe.. thankz sgt2 n i sgt sygkan u.. die yg wat aku tersenyum kmbali even mmg aku suke senyum tp nie lg bertambah senyum sebab ati aku pon turut tersenyum2.. hehehe.. bygkan la... aku sggup berjumpe ngn die walaupun skejap je.. jauh tu aku xksah sgt tp yg pntg aku dapat jmpe die.. ati aku bergaduh2 mntak aku ucapkan syg kat die tp terlalu awal ketika itu.. aku dengan bertongkatnye dtg berjumpe si die pujaan ati ku.. hihi.. ati aku berdebar2 beb 1st tme ble jmpe ngn die.. slalu msg n im je ngn die.. nie jmpe beb.. face 2 face.. mati akal kejap aku.. ilang ayat2 aku yg aku da susun elok2 ble jumpe ngn die.. ble berjumpe je.. aku ley sebut hye je.. hahaha.. pastu terdiam sebentar.. die yg mulekan bicare then aku pon berbicara sama si die.. hehehe.. sgguh indah aku ase ketika itu seperti burung kenari terbang mggunakan injen jet sukhoi.. begitu la lajunye ati ku ase.. hehehe... aku ase sekejap sgt brjmpu ngn die tp aku sgt2 gmbira dpt berjmpe dengn die.. walaupon sekejap.. aku seronok sgt2 dpt jmpe die.. hehehe.. itula pertemuan pertama aku berjmpe dgn die.. gembira beb.. cara die bercakap, nada die bercakap, senyuman die.. peh.. klu nmpak la ati aku nie.. sah2 korg ley tgk ati aku nie menari2 sambil menyanyikan lagu dakmie yang terindah.. hehehe.. semenjak kau hadir dalam hidup ku.. tiada lagi keresahan.. kau yg mengetuk pintu hati ku.. tanpa sedar aku izinkan.. kau yg bernama cinta.. kau yg memberi rasa.. kau yg ilhamkan bahagia.. hgga aku rasa indah.. mencintai dirimu.. merindui dirimu.. memiliki dirimu hgg akhir hyt bersama kamu.. hehehe.. macamtu la aku terasa.. aku pnah nyanyi lagu nie 2k seseorg tp xdihargainye tp die laen.. die mghargainye sgt2.. aku pon sgt menyayangi, meghormati, menghargai die ngn penuh kasih syg aku.. hehehe.. da lame aku xmerase begini.. menyayagi seseorg dgn sepenuh jiwa raga bakul bunga aku.. huhu.. aku akan wat yg terbaek utk die... peh.. aku mmg sgt sygkan die.. sgt2.. terima kaseh sgt2 atas present yg telah u berikan kat i.. i hargai sgt2.. u.. i berjanji i xkan mensia siakan dri u.. dri u amat berharga n bermakne bg i.. i sentiase ade untuk u.. mmg aku sgt sygkan die.. skarg ari2 ku sgt bermakne.. aku akan tersenyum je ble die msg aku.. hehehe.. senyum la senyum la aaahaaii cek mek molek.. hehehe.. senyum seindah suria... yg membawa cahaya... senyuman dari hati.. dunia mu berseri.. hehehe.. terima kaseh kerana hadir dalam hdup ku nie.. mulai esok aku mula sibuk ckit.. hehehe.. biase la org berkerje kan.. aku pon sgt seronok berkerja di tmpat baru nie.. hehehe.. okla campai di sini dulu nukilan dari aku ye.. hehehe.. daaaaa....

1 comment:

  1. amboi..amboi..amboi...bahagia nampak!!jeles ai....haahaahaa

    ReplyDelete