Wednesday, August 25, 2010

chapter 6

..... arini ari rabu 26 ari blan.. kemarin 24 aribulan.. genap sebulan aku mnjalinkan hbgan dgn NURAIN YAHAYA.. spjg sebulan nie aku sgt2 la bahagia bersame ngn die.. hope sume nie berkekalan hgga akhirnya.. aku dpt merasekan kaseh syg dr die yg slame nie aku tersgt2 la perlukan kaseh syg sebengini.. hehehe.. aku brtuah sgt memiliki die.. menghargai n sentiase mghormati die sbgai insan yg sgt2 aku syg.. mgkin org ckap bru sblan beb.. tggu la setaun tgk mcmane.. tp bg aku sume nie perlu la ade permulaan kan.. jika permulaan yg baek, x mustahil akan diakhiri ngn kebaekan.. yg pnting ati kte nie.. ape yg kte rase n ingn merase. alhamdulillah aku ngn die gembira smpai ari nie.. aku akan sntiase gembirakan die.. itu jnji aku 2k dri aku.. aku nak cntiase ade dgn die even jasad aku xbersame ngn die tp ati ngn igtan aku sntiase ade bersame ngn die.. die la satu2nye yg aku ade slaen fmly n kwn baek aku,.. aku sgt2 syg kan die.. hehehe.. arinie aku g kije spt biase la kan.. masuk kije bka pc n seach internet.. sblum aku mule wat drawing solid work aku nie.. aku terdahulu akan bka pesbuk aku dlu.. hehehe.. nak tgk ade x org komen2 aku.. hihihi.. then aku wat la kije aku.. kne capai target arinie.. kije makin menimbum.. hehehe.. smpai ptg sblm blik tu, aku hlg mood nak kije.. ade la aku terdengr citer dr mmber aku yg wat aku ilang mood nak kije ptg td.. aku kemas2 brg.. tepat kul 4 aku bla.. slalu aku org terakhir bla tp arinie aku pling cepat.. hehehe.. syg aku pon isau kat aku.. tp jgn isau ye syg.. i`m ok.. slagi syg ade ngn org.. org akan ase ok.. luv u so much syg.. die je la pengubat ati aku syg,.. sore die, keperhatian die trhadp aku, slalu die igt kat aku.. sume tu wat aku ade lebey bermakne 2k die.. die pon sgt2 bermakne bg aku.. aku sgt2 bersyukur memiliki die.. aku da jmpe ape yg aku nak n aku akan jg sepenuh kash syg aku.. ati aku hye 2k die.. akhir kate dr aku.. aku sgt2 mencintai Nurain Yahaya.. to be continue...

No comments:

Post a Comment