Monday, August 30, 2010

chapter 8

.... aku berenti jap wat kije aku yg makin lame makin aku ase berlambak2 plak.. hehe.. kepale aku pon da panas2 da nie.. memikirkan kije aku.. hehehe.. tp xpe.. ngn semangat yg aku tnam 2k ciapkan sume nie pd arikh yg di tetapkan.. x kisah la aku x tito dlm 2 3 4 5 ari ke.. jnji kije aku ciap.. hehehe.. ermm.. 2 3 arinie aku ase krg chat la.. mate aku asik berair je.. aku pon xtau nape beb.. nak kate sedey, x sedey pon.. kdg2 je ak sedey tp xkan la berair je.. hahaha.. ntah la.. mybe perubahan suhu kot.. sebelum tu aku nak sedekahkan al-fatihah kpda tok busu syam yg tlah kembali kerahmatullah pd mlm jumaat lepas.. semoga rohnye di cucuri rahmat.. amin.. berat badan aku da naek la wei.. dlu sebelum kaki aku mengalami kepatahan, brat aku 79kg je.. la nie da naek cmpai 82.5 kg la.. terase berat dowh.. da la kaki kiri aku nie x brape kuat.. sejak2 kblakangn nie pon kaki aku terase sakit2.. hehehe.. lasak sgt kan.. =). waaa.. otak ku mngalami kepanas semula.. hahaha.. kdg2 aku da nak naek muntah da ngadap pc.. mybe sb tu la mate aku berair kot.. hahaha.. ok2.. aku citer ckit ape yg aku da alami 2 3 ari lepas2.. aku g jumpe NURAIN aku 2k berbuka pose bersame2 ngn die.. peh tuhan je yg tau ape yg aku rase ble aku dpt jmpe die.. sonok sgt.. ble da jmpe die then die masuk kete n pggil aku syg.. syg tu .. cair gile aku.. dlm ati aku nie da berbunga2 da.. terlalu sgt2 menyayangi nurain.. aku spent mase ngn die secukup2nye.. slagi ade mase, slgi tu la aku abiskan bersame ngn die.. aku da x pndang org laen da.. aku pndg die je.. even aku g zoo ngn die.. ase da xnak tgk da bntg2 tu.. aku nak tgk die je.. syg beb.. aku sgt2 sygkan die.. satu2 insan yg ley wat aku ase disayangi.. terlalu sgt2 sygkan die..
die ckap ngn aku die ade ptg rmbut.. terkejut aku dgr tme tu.. aku sgt suke rmbut die yg pjg n cntik.. lg suke klu dpt belai2 rmbut die.. hihi.. aku berbuka same2 ngn die then jalan2 kat DP 2k belikan mknan 2k kawan baek die.. LILY.. pastu aku pon ajak die g A&W jap.. terase mcm nak minum rootbeer.. die pon temankan aku.. hehehe.. aku tgk die pon da letih.. mane xnye.. blan2 pose kami duk jelajah zoo melake.. hahaha.. tp xpe.. aku sonok dpt jmpengn die.. aku x lalu dpt jmpe die.. jd ble dpt berjmpe.. aku kan gunekan mase tu sebaek2ye bersame die.. sgt2 mencintai die.. ikhlas aku ckap.. aku sygkan die seorg je.. smpai ble2.. terima NURAIN seadanye.. aku adelah aku.. dan aku sgt2 mencintai NURAIN.. hehehe.. smpai cnie dlu ye cerita aku.. aku nak sbg kije blik.. nak ciapkan ckit2.. then aku balik uma.. arinie aku x pasti lg nak beli ape 2k bebuka.. hehehe.. slamat berbuka syg.. luv u si much.. watever happen 2 u.. remember this.. i`m yours.. nobody can take me from u.. remember dat syg.. =)

No comments:

Post a Comment